ayyzeyy466 Kızlar L geçtiler diğer öğrendiklerini unuttu ya da karıştırıyor resmen sinirden ağlıyorum hangi kaç ay sonra okurlar ? Normal mi böyle olması ben mi kendimi çok sıkıyorum
simseklivekalpli ayyzeyy466 yeni harfe geçince eskiler karışıyor. Ara tatilden sonra 2.harf grubunun bitiminde oturuyor merak etmeyin 🌸
Snp57asel ayyzeyy466 eltimin kızı da öyle 1. Sınıfa gidiyor oda çok karıştırıyor tam okumayi sokemedi zamanla oturur yerine
Zaman0686 ayyzeyy466 aynı durumdayız kafayı yemek üzereyim birde 5 aylık çocuğum evde sürekli hadi demekten bıktım saatlerce ders başındayız