Kızım 15 aylık yeni yeni yürüyor parkta dışarda ayağı üşür diye bot almaya karar verdim şimdi iki sorum var size 1 numara büyük almakta fayda var mı veya rahatsız eder mi bilemedim 2- hangi marka aldınız aklımda vicco var ama hangi seri alıp memnun kaldığınız var mı ?