Bende 3 ay çektim en son kayinvalidem köyden doğal bal 1 kaşık, 1 kaşıkla saf zeytinyağı karıştırıp sürmemi söylemişti 1 hafta da azala azala bitti. Emzirdikten hemen sonra sürüp pamukla kapatıyordum bir sonraki emzirme saati gelince yıkayıp emziriyordum