1.5 ay önce sütüm azaldığı için oğlum emmeyi bıraktı. Son bir kaç gündür sol göğüsümde sızlama, ağrı ve doluluk hissediyorum yani beni orda rahatsız eden bir durum var. Sol göğüsümde fibrojenik kistler var. Açıkçası daha önce de doktora gittiğimde elim ayağım titreyerek gittim farklı bir durumla karşılaşmaktan korkuyorum. Göğüsümün üst ve yan tarafları ağrıyor ama ara ara oluyor sürekli değil. Sizde oldu mu bu tarz şeyler ?