Matricaria ve 7. Ayda Nimenrix/Bexsero yaptırdık. Aydayız. İkisini mi yaptıracağız yoksa sadece Bexsero mu? Doktorumuz hastaneden ayrıldığı için soramadım. Anlatmıştı ama unutmuşum 😔
tahin Matricaria aşı kartımıza baktım 3.ayda bexero 5.ayda bexero 7.ayda menveo olduk 15.ayda bexero ve menveo beraber olarak tamamlayacağız doktorumuz bu şekilde planladı son 15.ay kaldı
Matricaria tahin Sizin daha farklıymış. Menveo olmadık hiç. Sadece Nimenrix ve Bexsero ile tamamlayacaktık
Yusufagahinannesi Biz ilk dozları bile bir hafta aralıkla yaptırdık. Henüz 4 aylığız devamı için yorum yapamıyorum🥲