princessmom_ insallah canımsın ben ilk kez deniyorum, yapıyorum. Leslie bir kez yaptım kan ter içinde kaldım ama devam etcem .
Emzirmiyorum.. bugün başladım bnde sabah 1 yumurta ve bir minik börek yedim 9 gibi.
Öğlen oğlumun tabağında kalan köftesi ve makarnası vardı onu catalladim ziyan olmasın diye. Akşam yemeğine de bakicam ne yaparsam. Şimdi çocuğumu uyutuyorum, Leslie yapicam uyuduktan sonra.