19 aylık Bebeğim bi süredir sürekli beni ve babasını ısırmaya çalışıyor.Bi süredir de başka bi çocuk görse onuda ısırmaya çalışıyor kovalıyor hatta . Desteksiz büyütüyorum fakat ilgisiz olan bi bebek değil parktır akranlarıyla aynı ortamda sosyalleşmedir beraber oyun oynamadır hepsini yapmaya çalışıyorum ama ısırma olayı bizi çok zorluyor helppp. :(