asli08 Benim bebeğim 13 aylik 8 disi var bi tane de sol altta çıkmış gözüküyor dis bence sağ altta cikiyor arka tarafı şişmiş sizin bebeler kac aylik kac dışı var hanimlar
asli08 ruzgar1505 olabilir canm benim bebegimin ilk dışı 7. Ayında çıkmıştı ama 4. Aydan beri eli hep ağzında salyaları akıyordu senin bebehjnde oylemi
eslem5 asli08 2 haftadır ara ara 37.8 ateşi var bide ishal aralıklı diyorum acaba diş mi geliyor görünürde beyazlikta yok ama
annelendik seros3535 bizim de 9dan beri 6 diş, 11 aylık olmak üzere şu an. İnşallah yakında çıkmaz diyorum diş zor 😅
hepyerdeyizz asli08 6 buçuk aylık hiç dışı yok 3 ayından beri dış sancısı bilmem neysi var amadis yok 🤣🤣