Bebek_1 Kızlar oğlum 2 yaşında geniz eti var ve aşıeı derecede salyası akıyor hep akıyordu ama artık rahatsız edici boyutta kbb uzmanı çiğneme tableti verdi ancak pek değişen bişey olmadı başına gelen su şekilde çözüm buldum diyebileceğiniz bişey var mı
Bebek_1 simseklivekalpli Yaklaşık 5 hafta civarı başka sorun nefes almakta zorlanıyor horluyor vs zaten bunun yanı sıra alerjik bir çocuk salya konusuda artık önlük takıyorum o derece gün içerisinde iki uç kez sırılsaklam oluyor
Bebek_1 simseklivekalpli Anladım bizim sorunumuz suanda aşırı derecede salya olması malum kış ayı gelıyor sürekli kıyafet değiştiriyorum dikkat ediyorum ama yinede bir çözüm olsa çok daha iyi olacak
-Kuzika- Bebek_1 salyasının geniz etinden mi kesin kaynaklanıyor acaba? Kurt vs bağırsaklarında varsa aşırı salya yapar oda
Bebek_1 -Kuzika- Aynen ondan da şüphe duyduk ama tahlil temiz çıktı zaten bademciklerin biririsi çok büyük birisi çok küçükmüş oda ekstradan tetikliyor
-Kuzika- Bebek_1 benimde oğlum geniz eti ve bademcik ameliyatı oldu bizdede çok salya oldu ameliyat olduk kurtulduk çok şükür
Bebek_1 -Kuzika- Çok şükür ya geçmiş olsun bende bugün götürdüm ama tekrarlıyormuş sanırım bizede tükürük bezi botoksu önerdi doktor biraz araştıracağım bakalım