Oğlum 23 aylık yaklaşık 1 ay önceden onunla konuşmaya başladım artık bezi kullanmayacağız çişimizi kakamızı tuvalete yapacağız falan bi kaç kez tuvalete oturttum ilgisi olduğunu gördüm 10 gün önce de bezi çıkardım zaten ilgisi var ve anlayan bir çocuk hemen öğrenir dedim ilk gün bi kaç kez altına yaptıktan sonra 1 2 defa kendi isteğiyle lazımlığa yapmak istedi çok şaşırdım hemen öğrenecek dedim ama öyle olmadı gün geçtikçe ilgisi azaldı artık tuvalete lazımlığa oturmak istemiyor bi sürü şey yapıyorum oyuncak bebeği götürüyorum vs olmuyor lazımlığa oturtunca yapmıyor ayağa kalktıktan sonra yapıyor artık sabrım kalmadı ona bağırmak istemiyorum yoksa hiç öğrenmez çişini altına yaparken kendine bakıp anne çiş/kaka yapıcam diyor ama yaptıktan sonra diyor bezi bırakalı 10 gün oldu tekrar takıp kafasını karıştırmak istemiyorum ne yapabilirim lütfen önerisi olan yazsın teşekkür ederim 🙏