Hanımlar bebeğim 46 günlük gündüz de gece de iyi uyuyordu şu son günlerde gündüzleri beşiğe yatırdığım gibi uyanıyor ya da yarım saatten az uyuyup uyanıyor akşam olunca da dün sürekli ağladı zor uyuttuk gece uyumasında hiç bir problem yok normal mi bu anlamadım gazı var desem çıkartmaya çalışıyorum gündüz hiç bir iş yaptırmıyor🥲