Kızım 26 aylık. Kreşe gittiği için çok hastalanıyor doğal olarak. İlk boğaz enfeksiyonu için agumentin başlandı. 10 gün geçti bıraktık. 2 gün sonra suprax başlanıldı onda da kulağı çok kızarmış denildi. Sonra 3 4 gün sonra daha kötü oldu iyileşmedi bir türlü ilaç olarak Macrol geçildi. Hala düzelmedi tabi 1 ay içinde oluyor bunlar. En son evin yanında bulunan hastanede şans eseri bir Dr götürdük ne yaptıysak düzelmedi çocuk vs dedik kontrol etti Ceftinex şurup Prospan ile burun sprey yazdı. Çocuk 3 gün içinde kendine geldi resmen. Ama şöyle ki son 1 haftadır arada sırada kakası siyah renkli oluyordu. Dün ilaç bitti bugünden itibaren vermiyoruz artık. Ama bu hafta arada bir siyah kaka yaptı. Bu sabahta kakasını siyah yaptı. Sizce neden olmuştur başına gelen var mı böyle bir durumu