oknaz 1 yaşında oğlum yaklaşık 1aydır her gece en az bir defa üst değiştiriyorum sürekli ıslak bez dolu değil ama ıslanıyo, küçük mü geliyo dedim büyüğünü aldım yok neler yaptıysam olmadı yaşayanlar var mı
oknaz simseklivekalpli denedim 5 külot bez kullanıyorum 5 cırtlı denedim 6 cırtlı denedim yok ben anlamadım yani delircem her gece 2-3 üst değiştir hasta olması da cabası
simseklivekalpli oknaz gece üstüne baski çok geliyor ya ondan taşıyor, gündüz ayaktalar. Sleepy iyi geceler bezi varmış o tasma yapmıyor demişti bir arkadaşım
ecempeker Üşüyor olabilir mi üşüyüncede taşırıyorlar cok hareketliydi de olur ayrıca bebiş erkekse pipiyi aşağı doğru bakarken takın bezi