Aselduru88 benim bi çocuğum var 1,5 yaşında . Ateşlendiği zaman takip ediyorum ama 39u görürse acile gidiyorm bundan düşikşe ve 3 gün den fazla sürüp düşmezse ve yine39’olırsa acile giderim. İshal olma durumunda çok sık ve çok sulu yapar hiç bişey yemezse ve ateşi olup genel durumu iyi değilse yine acile götürüyorum . Öksürük yaşamadık ama hırltısı olduğunu fark edersem çocuk doktoruna gidiyorum . Bazı durumlarda kızımın genel durumuna bakarak karar veriyorum . Genel olarak iyiyse çocuk uzmanına götürüyorum