zey136 Hem çalışan hem çocuklu bi anne olarak başladım ama sistem o kadar kafamı karıştırdı ki 😀😀 okul öncesinden hazırlanıyorum, başka hazırlanan arkadaşlar var mı ? Öabt de kimi dinlicem çokk kararsızım 🙃🙃
busradurukilic zey136 merhaba canım bende hazırlanmaya başladım 20 gün galan oluyor. Öncelikle videolu çözümlü setler almanı tavsiye ederim başlayınca zaten gerisi geliyor. Ben çocouğum öğle uykusuna yatınca bir de akşam uykusuna yatınca çalışıyorum ancak. Onun dışında çalışamıyorum
Kelebek0606 zey136 Bende baslayacam in 1 aylık bebeğim ve 3 yaşında cadı bir kizik var .Matematik çözdüm sadece biraz da Türkçe ve Tarih calistim .Edebiyat ogretmeniyim ama işletmede mezunuyum .İşletmeden girecem sınava edebiyatın ataması yok. Bu
m167 busradurukilic bende aynısıyim matematik öğretmeniyim tarih yok onlara bebeğim uyurken bakıyorum 9 aylık benimkide