Ben çok çok memnunum. Yatak odasında aktif kullanıyorum oda tozlanmıyor diyebilirim. Benim yatağım karyola normalde günlük altı tozlanırdı gerçekten resmen zerre toz olmuyor. Uyku kalitesi inanılmaz arttı eşim ara ara horlardı asla 4 aydır en ufak ses duymadım eşimden gece 🥲 biz küçük oğlum doğunca aldık oda küçük vs diye. Salonda dyson var odada xiaomi var. Sharkta çok iyi epeyi araştırmıştık ama bence dysonda tamamen marka satıyor xiaomi gayet yeterli ve iyi başka markalara para vermeye gerek yok asla. İkisinide kullanmış biri olarak söylüyorum