
Selam kızlar sabah oğlum ağlayarak geldi bileğini bir yerde çizdirmiş gittiğimizde koltugun altı dedi baktım suntalar vs biraz kırılmış oralarda oynarken yaptı galiba eşimi aradım koltugun kenarlarında zımba varsa oralara çizdirmiştir falan dedi paslı degil dedi ama bilemiyorum kantaron yağı sürdüm en son ne zaman aşısını oldu hiç bilmiyorum sağlık ocağına gitsem bişey derler mi?