gg3848 nazli96 kızım gece mama içtiği için çok çiş yapıyor değişiyorum ama buna rağmen sızdırmıyor biz de prima belinden falan mı sızıyor acaba
evlatkus nazli96 bnde aynı dertten muzdaribim yıldım artık sleepy, prima, molfix hepsini kullandım baby turco denicem bakalım. Sizinde üstten taşma mı oluyo
JuliJuli06 hepyerdeyizz usumuyorlar cunku ev sicak boyun ense eller burun ucu hep sicak bunun bi tik ilerisi zaten terletmeye girer cocugu o yuzden hatta doktorlarin onerdigi sicakliktan bir derece daha sicak tutuyorum evimi yani elbet usume etkili bu duruma ama bizde degil en azindan🤷🏻♀️
nazli96 JuliJuli06 evet 20 derece odası 2.5 tog bile giydirdiğim oldu böyle üşümesi mümkün değil pek. Bizim sızıntının üşümekten olmadığından eminim..
Deletedmom_985 ben de prima premium care kullaniyorum bagladiktan sonra o bezin icindeki lastikli kismi poposuna dogru yayiyorum kilot gibi olacak sekilde belki faydasi olur
mervemsiiiii nazli96 gece besleniyor mu benim oğlumda sızdırıyordu gece beslenmesini kestim rahat ettim
nazli96 mervemsiiiii yok gece beslenmiyor sadece uyanırsa su içiyor hatta son zamanlarda su bile vermemeye çalışıyorum sırf bu durum yüzünden anlamadım gerçekten
310524 nazli96 ben dün gece bezini iyice sıktım lastiklerini kontrol ettim. Gece de üşüyor mu diye göğsüne baktım durdum ne çok sıcaktı ne de soğuk ılıktı. Bu gece taşmamış bezi de aşırı dolu değildi. Gece mama içiyor 2 defa