Merhaba öncelikle aynı durumu bende yasadım arkadasım sürpriz bi sekilde ücüncüye hamile kaldım. Kararsız olmakta şaşırmakta cok haklısın öncelikle biraz kendini dinle şokunu at üstünden. Kontrolüne git kalp atışını duydunmu zaten onu aldırma fikrine kapıldıgın icin bile pişman olucaksın. Sil baştan konusndada cok haklısınn gerçekten herşeyi tam oturttum uykular düzeldi diyosun haydi en başa dön cok cok zor. Bende gurbetteyim eşim denizci tek basına bakıyorum bütün yük bende perişanım ama evlat cok güzel bi duygu. Bugünlerde geçiyor bi şekilde. Ortanca 3 yasında bebek 10 aylık oldu bile. Allah hepimizin yardımcısı olsun. Çalışıyorum demissiniz iznden sonra bıraksanız eşinizin tek maası yetmezmi? İş bulunur ama evlatlarla geçen günler geri gelmez kreşte yada bakıcıda büyümesindense annesinin büyütmesi bence her zaman daha iyidir..