Asminmoms ben de hapa rağmen 3.cocuguma gebe kaldım. Küçüğüm doğduğunda kızım 5.5 oğlum 3 yaşındaydı. Sizin de benzer olacak. Şartları siz bilirsiniz ama ikisini de okula verebilirsiniz, belki aileden bir destek alabilirsiniz. Karninizdaki de can. Allah yardımcınız olsun.