alparslan14subat Layddiana aynı bu modelin karacasını kullanıyorum 5 senedir çok güzel pişiriyor çok memnunum ben
bekt55_ Layddiana ben bunu kullanıyorum ilk pişirmede çok iyidi ikinciye kaçak oldu hava kaçırıyor kapanmadim zannettim üçüncü defa iyice kapandı yine hava kaçırıyor servise gönderdim incelemeye