carpediemmn arzu864_ her zaman ki içtiği kadar mı içti yoksa daha az mı ? Bende değişiklik yaptım az içti
sngkrt Yani demekki yan etki yapıyor ben onu kulllandığımda kabız oluyodu kızım şimdi Bebelac gold kullanıyorum iyi yani hem fiyatı diğerlerine göre uygun hemde güzel gaz falan yapmıyor zaten eczacı bana dediki mamaların içeriği hep aynı
anonimli Bebelac verin Kızıma 7 aylıktan beri kullanıyorum Hem doyuyor hemde öyle ishal gibi bir durum olmadı