Gmzce Kızlar d vıtamın ve kan damlası 5aylık bebegım sağlık ocağının verdıgı bıttı söz hangısını kullanıyorsunuz hamgısımı almalıyım
bad28 Gmzce d vitamini newwell kullanıyordum bitti bu sefer ocean aldım. Demir damlası da sidefer kullanıyorum
pimpiriklianne43 [silindi] hangi mamayi içiyor benim oğlumda tek mama ile besleniyor aptamil pronutra ama demirde veriyorum size doktormu dedi mama içiyorsa demir vermeyin diye
Kizannesi1823 Gmzce Demir ve D vit ikisinde ocean kullandık. D vitaminine halen devam ediyorum kışın kullanıyorum yazın bırakıyorum kızlarım 7 buçuk ve 2 buçuk yaşında
[silindi] pimpiriklianne43 sma optipro kullanıyoruz belli bir ml var alması gereken şimdi tam hatırlayamadım. Doktorumuzla konuşarak aldık tabi ki bu kararı. 9.ayında da kan tahlili yapıldı demir depoları da kan seviyesi de olması gerektiği gibiydi. Şimdi ek gıda alıyor mamayı sadece gece içiyor o yüzden haftada birkaç kez kırmızı et vermeye çalışıyoruz.
bad28 Gmzce ocean d vitamini 400 lük olacak. Sidefer demir damlası zaten fix . Siz yine bebek için diye belirtin
altaylardantuna 600 luk var 1000 lik var 1000 lik buyukler icin cocuk kullanirsa zehirlenme yapabilirmiş benim bebegim 4 aylik kacinci ayda 600 e geciliyor bilmiyorum ocean 400 lük alıyorum