Kızlar kızımın odasının nemi çok yüksek 75 leri buluyor hergün 2 defa 1 saate yakın havalandırıyorum ama en fazla 65 e düşüyor. Geçen yıl bu nem yüzünden odada küf sorunu vardı. Havalandırsamda sorum çözülmüyor yazın hep açık olduğu için pencere böyle bir sorun olmuyordu.Karbonat denedim pencere yanlarına, pirinç de denedim ama çok az bir düşme yapıyor, Tuz lambası duydum ama denemedim. Nemi nasıl düşürebilirim varmı önerileriniz sizin yaptığınız şeyler.