Merhaba, kızım 7,5 aylık ve doktorumuz labial yapışıklık olduğunu gördü. Doktorumuz gördü çünkü ben cesaret edip elimle açmıyordum bile orayı zarar veririm diye. Bir krem verdi bunun için ama kızardığı için bıraktıracak büyük ihtimalle. Bu konuda şunu şöyle yaptım geçti. Ya da bunu böyle yap diyebilecek olanınız varsa destek olurmusunuz lütfen bu saat olmuş ben hala uyuyamıyorum araştırmaktan düşünmekten. Doğduğu günden bu yana sık sık altını yıkarım, iyice kurular kremlerini sürer yatırırdım. Sık sık altını değiştiren bir anneyken benim yüzümden olmuş olma ihtimali beni delirtiyor. Umarım bilgisi olan annelerin karşısına düşer postum🙏🏻