rabianurshn Merhaba arkadaşlar kızım 5 aylık günde bi kere burun yıkama yapıyordum şuan grip ve burunları tıkanıyor sürekli sık sık burun yıkama yaparsam sıkıntı olur mu bilemedim ama yıkandıktan sonra bütün pisliğini söküp atıyor sizce ne yapmalıyım
babyandmom_ rabianurshn günde 2 kez yapabilirsin. Burnunda kuruma olmazsa bu şekilde devam et ama ederse 1 e çekersin yine
3kedili2bebekli rabianurshn istediğiniz kadar burun yıkama yapabilirsiniz ben hastayken günde 5-6 kere yaptığım oluyor sonrasında baş ucuna soğan ayak ucuna buz dolu kase koyup yatırıyorum gece rahat uyuyor
derinyt rabianurshn doktor bize , hastanfalan değilse tıkanıklık hissetmediğiniz sürece yıkamayın diyordu. Yıkamayarak yanlış mı yapıyorum acaba
rabianurshn derinyt ben hasta olmasa bile günde 1 kere yıkıyorum hem rahat emiyor Hemde huzurlu uyuyor