Kizlar merhaba bi sorum olacak. 1 yasindaki bebeklerinizin gunluk beslenme programi nasil acaba? Günde kac kez emiyo ve ek gida alıyor? Kizim bu ara cok iştahsız disleri yuzunden. 12 ay 15 günlük yemek istemiyo sevdigi seyleri bile reddediyo kafayi yemek uzereyim 🤦🏻♀️ Bana bi akil verin napmaliyim? Teşekkür ederim 🙏🏻