Ay her kafadan bir ses çıkıyor. 2 aylık bebeğim geceleri asla uyumuyodu sabahlıyoduk doktor sabah erken kaldır falan dedi yapay zekaya sordum ve sık sık az az uyutmam gerektiğini anladım böyle yapınca düzeldi. Gece uykusunada 7 8 gibi geçiriyorum ama bazen 6 da uyuyor sonra sabaha kadar sadece emmek için uyanıyor ya da bazen uyumaya direniyor zorla uyutuyorum. Yanliş mı yapıyorum? Kimisi diyorki uyku eğitimi için uygun zaman kimiside zorlama zaten gece gündğz ayırt edemiyor diyor. Önceden babası o saatte işten geliyo diye akşam uykusunu geçiyodum zorlamiyodum ve farkettim ki o yüzden sabaha kadar uyumuyor o yüzden sık sık uyutuyorum fazla uyanık bırakmadan. Çocugu zorluyor muyum iyi mı yapıyorum 🥺