hazucak esm15 bizde 5 aylık olunca 4 numaraya geçtik çok kafama takılıyordu hızlı mı geçiş yaptık diye 😅 biraz bol oluyor ama 3 numarada kakası sırtına taşıyordu 🙄
esm15 hazucak ayy evet o taşan kakalardan sonra bende 4 e geçtim bugün artık dedim bide böyle deneyeyim bide biz sleyp kullanıyorum yeni Molfixe geçtim daha pamuklu ve yumuşak geldi gözüme
hayrunn esm15 bizde şu an 3 kullanıyoruz ama bi sonraki bezi 4 sipariş verdim bende artık bebeğimi sıkıyor. Bizde yeni 5 aylık olduk
monica50 esm15 ben 5 aylık 5 numara kullanıyorum sarı pakette, 4 oluyordu ama sırtına kaka taşıyordu şuan taşmıyor
monica50 esm15 7,8 kiloydu en son pure and soft paket az büyük geliyor ama dediğim gibi taşmıyor böyle