Kızlar selam bebeğim Opti pro mama içiyordu kilo alımı da iyiydi ama hafif bir gaz sorunu yaptı bizde, iki kutu comfort denedim. fena gitmiyoruz ama yine gazi var bu mamaları kullananların yorumlarını merak ediyorum
bir de comfort kilo aldırmıyor diyorlar doğru mu