aleynaderin1 Aylık oldu bir atak dönemi geçirdi üstüne mrnenjit rota aşısı ateş aşırı huzursuz sürekli yüz üstü uyuyor çeviriyorum yine dönüyor defalarca çevirdim ağlayarak uyandı bir süre sonra sırt üstü uyuyor sonra uykusunda hop yüzüstü dönüp ağlamaya başlıyor olmuyor yani sürekli deniyorum e yediriyorum öyle uyuyor gece de besliyorum uyanmasa bile çok korkuyorum kusarsa diye ya uyku uyuyamıyorum 3 gündür bişey olur mu sizce nasıl tekrar sırt üstü yatmaya alıştırabilirim rahat etsin diye yan denedim onda da birden uykusunda dönüp ağlayarak uyandı her türlü o şekli alıyor yani
eddm aleynaderin1 bizim bebiş 9 aylık hala arada öyle uyuyor, bende başında çok bekledim çok çevirdim ,yok arkamı dönüyorum yine yüz üstü , demekki öyle seviyor dedim bıraktım takip etmeyi çok şükür bir sıkıntı çıkmadı
Nurdaneymen aleynaderin1 bı sıkıntı olmaz oğlum da öyle 5 aylıkken dönüp yatmaya basladi canı nasıl isterse öyle yatıyor başında çok bekledim boğulur mu acaba diye şükür bişey olduğu yok öyle rahat ediyor demekki
aleynaderin1 eddm başka bir yolu yok sanırım zaten ne yapsan olmuyor ben rahat uyuyamıyorum korkumdan
arwen14 Nurdaneymen benim bebeğim ilk doğduğunda küvözde bile hemşireler yüzüstü yatırıyordu sebebini sordum senin bebeğin öyle seviyor dediler gerçekten de öyle seviyor üç aylıkken dönmeyi öğrendiğinden beri hep yüzüstü uyur sizin bebeğiniz de öyle seviyordur
aleynaderin1 Nurdaneymen ben de ondan korkuyorum işte uyku uyuyamıyorum yoksa rahat ettiği gibi uyusun