yagmur35yy Huma_kus34 ben yaptırdım çokta memnun kaldım acı yok sızı yok ama güvenilir yere gidin bazıları yakiyolar
BongomyaPrensi Huma_kus34 20 seans aldım kol bacak olduğu gibi duruyor koltuk altı bikini bazı yerlerinde var hala bende işe yaramadı sarı tüylerim ondan heralde
eddm Huma_kus34 bu biraz seninle alakalı, hormon bozukluğu vs yoksa gayet iyi ve yeterli buz lazer. Biz yengemle aynı yazıldık onun neredeyse bitti ama bende bozukluk olduğu için hiçbir faydası olmadı. Alexsandra lazere gideceğim o işe yarar dedi doktor.
Huma_kus34 eddm hımm nerden anlıcam pekı kol altımda gayat ıyı gıdıyor çene kısmımda oyle 2. Seansım daha yenıyım
eddm Huma_kus34 gözle görülür bir farklılık seziyorsan devam et o zaman. Sen kendi vücudunu daha iyi tanırsın işte ağda yaptığından ne kadar sürede çıkıyor uzaması , incelmesi. Hormon olayını da kadın doğuma kan vererek baktırıp anlarsın.
eddm Huma_kus34 yani ancak deneyimleyerek görürsün kimisinde işe yarıyor kimisinde yaramıyor. Boş yere gittiğini düşünme ama benim erkek gibiydi kıllarım inceltti bir o işe yaradı.
Aintyourmama Huma_kus34 lazer acıtıyor zaten bikini daha çok açıyor benim kol bacak falan acımıyordu ama buz lazer de tuylerimde azalma olmadı