Selam uzun zamandır sürekli başlayıp bıraktıp emzirmeyeceğim dedim ama devam ettim bugün tekrar başladım ve emzirmedim memede biriken süt ne oluyor geri mi çekiliyor sağım mı yapmam gerekiyor, sağım yapmak saçma geldi yani sağdıkça gelmez mi bilemedim tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi birde kaç güne kesilir