sudenur16 Daha çok doktor ve ameliyat şekli ile alakalı bi durum. Bende 1-2 güne kendime geldim, bebeğe bakıyordum, korse kullanmadım ve karnımda sarkma olmadı. Ama arkadaşlarım bu süreçte baya bi zorlandılar, çoğusu 1 aya kendine gele bildi ve karınlarında sarkma var, korse kullanmasına rağmen. Yardım eden birisi varsa, uyumaya ve iyi beslenmeye çalışın, daha kısa zamanda toparlayacaksınız, kolajen ağırlıklı beslenin.