Kızlar ya phılıps robot süpürgemi yakılaşık 8 aydır kullanmıyorum kutulu duruyordu mecburi nedenden ötürü 2 gün önce kurulumunu yaptım istasyondaki ışığı kırmızı yanıp sönüyor sürekli ve robotun içindeki tozu da çekmiyor neden olabilir acaba çok kısa bir süre kullanıldı zaten