Merhaba kızlar emzirmeyi bırakıyorum 3. Gündeyim goysum taş gibi ama ben tek göyüs emzirdigim için sadcee tek göğsüme birikiyor süt diğerinde bir sorun yok o normal ama emzirdigim goysum taş gibi oldu kime sorsam sağma diyor ama birşey olur mu mantıken de sağmamam gerekiyor ama birde size sormak istedim