Merhaba. Yaklasik 1 senedir mide bulantisi ve mide ağrıları yaşıyorum ama bulantı her an her dakika oluyor yaşam kalitemi etkiliyor. Kan tahlilleri USG herşey normal. Gastroenteroloji uzmanı endoskopi yaptı. On raporda antral gastrit yazıyor. Biyopsi alındı sonuç bekliyorum. Helicobacter olabilir dedi. Bu durumu yaşayıp tedavi olup kurtulan var mı gerçekten hergun midem ağzımda yaşamak beni mahvetti artık 😭😭😭