mellisaa Kızlar sadece merak ediyorum acil alıcısı değilim ama günlük bir tane jest yapıp kendime tadı güzel bir kahve içmek adına bir arayış içindeyim. Hangisini önerirsiniz bu arada kapsülleri falan hakkında da bilgim yok sert kahve seven biri değilim
Bebekka34 Nespresso almayın bende var, çok ağır kahveleri. Her kapsül olmuyor sadece nespresso kapsüller uyuyor haliyle hafif kahve içilmiyor.
Bebekka34 Yanlış anlaşılmasın ama bende var ben seviyorum çünkü ben ağır kahveciyim:) ama eşim annem anneannem ağzına sürmez 😁