Mukaddes_5 Kizlar hamile oldugumu ogrendigimde birakmkstim simdi 3 aylik bugun bi tane ictim canim cekiyor .kendimj tutmak istiyorum lutfen bana destek olun bi zarari olur mu
serenitty Mukaddes_5 maalesef bende kullanıyorum zararı olur tabiki ama en aza indirmek için sigarayı balkonda için üstünüzü değiştirip kucağınıza alın içtikten 2 saat sonra emzirin
buseciik Mukaddes_5 ben hamileyken de günlük 10 a yakın içtim çok bırakmak istedim ama bırakamadım emzirirken de içtim çok şükür bişey olmadı kızım sağlıklı içiyorsan bile bol bol vitaminki şeyler ye