10.5 aylık oğlum gece çok sık uyanıyor ya uyku aralıklarına dikkat ediyorum gündüz uykularını da iyi uyuyor ama gece uykusuna yattıktan sonra saat 12 ye kadar 30-40 dk max 1 saat aralıklarla uyanıyor pışpış yapıyorum tekrar uyuyor ama bazende illa azda olsa mama içmek istiyor sakinleşmiyor en fazla kesintisiz 2 saat uyuyor 2 saatte bir uyanıyor 🤦🏼♀️(genelde 8.30-9 gibi yatırıyorum) 2-3 kere gece beslenmesi yapıyor zaten nasıl azaltıcam gece beslenmesini bilmiyorum.bir iki gündür de gece 5-5.30 gibi uyanıyor ve bi süre uyanık kalıyor sonra tekrar uyuyor bu dönem çok zorladı beni aynı durumda olan var mı