rozeriin Korkulacak hiç bir şeyi yok. 5 dk bile sürmüyor. Doğum yapıyoruz, ne acılar çekiyoruz onların yanında bu sinek ısırığı kalıyor. 4 yıl spiral ile korundum hamilelik düşününce çıkarttırdım. 3 ay önce doğum yaptım bu cuma gidip tekrar spiral taktıracağım.😊