duyguozgl1 4 aylık oldu kızım artık her şeyin daha fazla farkında yarın aşıları bacaktan çok moralim bozuk yine canı yanacak diye 😢😢
ipeksiiimom duyguozgl1 Rabbim baska dert vermesin. Çok küçük olduğu için uzulmeniz normal ama Allah hastalık sıkıntı vermesin böyle seylere bu kadar üzülmeyin bence
buseciik duyguozgl1 gitmeden calpol ver ben öyle yapıyorum ateşi cikmiyor agrisida çok olmuyor 2 aylık aşısında yaptırdım şuan 3 aylık çok şükür ne ateşi çıktı ne de ağrı yasadi
1tosbikinannesiyim duyguozgl1 aşı günleri bende bir geriliyorum 12. Ay aşısını yaptırdım 3 tane bi an önce bitsin diye bakıyorum yarında menenjit aşımız var
duyguozgl1 ipeksiiimom amin evet ama önceki atlarda daha küçüktü şimdi farkındalığı arttığı için üzülüyorum çok ağlayacak
ipeksiiimom duyguozgl1 2 yaş aşısından bildireyim o zaman hemşireyle beraber zor tuttuk😂 İnsallah ateş falan yapmasın önemli olan o
huhuuu duyguozgl1 2. Ay aşılarını yaptırırken çok ağladı. Artık hemşireye yapma bırak diyecektim ki o ara bitti. İçim parçalandı resmen 😢😢