asilsmom_ Bebegi istiyoruz. Ilki kadar heyecanli ve mutluyum. Hevesliyim cocuk gibi😊 Bugun sabah ve aksam kasiklarimda bir şey pıt etti. Psikolojik degil cunku gercekten hissettim. Daha belirtiler icin erken ama bilemiyorm😊
suheyla92 asilsmom_ pit pit eden sey gazdir 😅 Bana da oluyor bazen şaşırıyorum ne alaka diye hem hamile bile olsaniz hemen hissetmeniz imkansiz. Allah isteyen herkese nasip etsin 🌸
CuteBadesMama asilsmom_ normalimin dışında bir belirti hissetmemiştim ama iş arkadaşım hamile misin diye sormuştu ve 2 hafta sonra hamile olduğumu öğrenmiştim. Anımsayınca çok tatlı geldi 🥹 sizinde gönlünüze göre olsun 🌸
asilsmom_ Minigim38 ilk bebegim tek iliskide oldu ve regl gecikmesi disinda bir belirtim olmamisti. Sadece idrarimin kopuklu oluşu dikkatimi cekmisti. Sizin sonralari hamileliginiz nasil gecti mide bulantilari uzun surdu mu.?
Minigim38 asilsmom_ benimkide ilk ilişkide oldu ve adetime daha 1 hafta vardı hiç gecikme yaşamadım. 5,5 -6 ay istifar ettim hatta bi ara kan kustum mide kanaması sandık ama kusmaktan tahriş olmuş, yumurta sarısı gibi safra kusuyordum sürekli
alinmom asilsmom_ kasiklarimda bir şey pıt etti. Gazdır o 😂 benim belirtilerim bulantı ve baş dönmesiydi.
melike1999 alinmom bende 8 haftalık hamileyim halsizlik sersemlik baş dönmesi yaşıyorum hala bide hamileliğimi çok erken öğrendim 39 değerle baş dönmesi şikayetiyle hastaneye gitmiştim orda öğrendim hala baş dönmesi yaşamam normal mi acaba
CuteBadesMama asilsmom_ aslında gebeliğim çok yeniymiş öyle söylediğinde ama cildim parlak gelmiş bir farklılık bir değişiklik var gibi şeyler söylemişti. Detayları net hatırlamıyorum doğum sonrası B12 problemleri malum ☺️
Balbulutu asilsmom_ acayip yemek yeme durumun vardı. Yemediğim şeyleri yiyordum. Süs biber şalgam içerdim su niyetine 😃