aslhn93_ İki doğumumun arası 1 sene olacak ikisinin arası yakın olunca doğum tarihi nasıl belirleniyor erken mi oluyor yoksa normalde verildiği gibi mi bilenler varsa söyleyebilir mi
tarana19 aslhn93_ Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın 💜 Normalde doktorlar iki sezeryan arasında en az 2 yıl olmasını öneriyorlar, dokular tam iyileşmeyebiliyor. Şimdiye kadar bir sorununuz yoksa, normalde verildiği gibi oluyor.
efelinamoms aslhn93_ oğlum 16 aylıkken kızıma doğum yaptım Normalde tam 39. Haftaya gün vermişlerdi rica ettim hafta sonuna bırakmayın beni 3 gün daha beklerim diye pazartesiye aldırdım isteğimle 39+3 e verdiler ☺️
aslhn93_ tarana19 bir sorunum yok fakat ağrım çok yani ilk hamileliğim gibi asla değil oğlum 11 aylık