4 günlükken düşmüştü kızımın zıbını hep kuru kan oluyordu. sağlık ocağı 2-3 güne gecmezse cocuk cerrahisine git dedi gittim (bazı cocuklarda K vit. eksikliğinden de olabiliyormuş ve mikrop kapabilirmiş) önce çocuk doktoruna gittim o genel cerraha git o bakıyor dedi.
doktor uzun bir kibrit gibi bir şeyi göbek deliğine sürdü üstünü kapattı 2 gün bekle dedi göbek deliği kapanmıştı normale dönmüştü kanaması bitmişti. eğer bikaç gündür varsa siz de gitmelisiniz