Merhaba anneler uyku tulumu arayışındayım evimiz20-23 derece arası oluyor şuan doğalgaz açık kızım üzerini açıyor sürekli araltırdım ama lcw 1.6 tog iyi gibi geldi bir de e bebek de çok seçenek var hangisi daha iyi lcw kumaş kalitesi daha iyi gibi sanki siz nerelerden aldınız