Gucluyummutluyumm Arkadaşlar komşum kapımın önüne topladığı plastikleri koymuş ve günlerdir almıyor ve baya bir belali tipler aşiret gibi ben bunu zabitaya şikayet etsem kim olduğumu öğrenebilirler mi??
acimavi Gucluyummutluyumm şikayet edenin kim olduğunu söylemezler. Siz yine de şikayet oluştururken isim adres verirseniz kimliğimin gizli kalmasını istiyorum diye de ekstra olarak söylersiniz
meliscikim Gucluyummutluyumm benim dayım sırf bu tarz bi olay yüzünden karşı komşusu tarafından çok kötü bi şekilde öldürüldü. Eğer belalı tiplerse bence hiç şikayet etmeyin dediğiniz gibi aşiret tiplilerse elleri kolları uzundur öğrenirler sizin şikayet ettiğinizi bırakın dursun illaki alacaklardır bir gün
Gucluyummutluyumm Tanıdık vasitasiyla filan sorgulama yaptirsalar ogrenebilirler mi elleri kollari uzun olea mesela
Gucluyummutluyumm meliscikim buraya tasindigimdan beri hep böyle ne yapacağımı şaşırdım gerçekten korkuyorumda ama pislikten gecilmiyor supuremiyorum bile resmen
meliscikim Gucluyummutluyumm eğer laftan anlayacak insanlarsa bi kibarca söyleyin ama şikayet etmeyin bence sonrasında salça olabilirler size ben artık bu devirden inanılmaz korkuyorum kim haklı kim haksız bakmıyor malesef hayat olanda hep masum insana oluyor ne yazıkki
Gucluyummutluyumm meliscikim evet evet çok haklısınız ama ben bu insan zulmunden anlayissizliktan nefret ettim gerçekten böyle komşuluk olmaz olsun ya😞😞😞
meliscikim Gucluyummutluyumm umarım bi an önce hallolur sorununuz sizin açınızdan sıkıntısız bir şekilde