1 ay önce 3 yaşına girdi oğlum, 2 yaşına kadar hiç ağlamıyordu çok sabırlı bir çocuktu bebek ken bile çok az ağlıyordu hatta komşularım bile sen nasıl çocuk büyütüyorsun hiç ağlama sesi duymadık diyorlardı ama 2 yaşından sonra ağlamaya başladı ama son 3 ay sürekli avazı çıktığı kadar çığlık atıyor herşeyee ama herşeye ağlıyor sürekli sabahtan akşama kadar küçü bir şey ters gitse bir şey yapamazsa ya çığlıklar atıyor yada ağlama krizine gitiyor uykusu var uyutmaya götürüyorum uyuyana kadar katıla katıla ağlıyor psikolojim bozuldu cok moralim bozuk artık sesine tahammül bile edemiyorum sabahtan akşama kadar ağlamaklara uğraşıyorum sürekli huysuz , 2 haftadır gün uykusunu kestim ve şimdi akşam 9 dan sabah 8-9 kadar uyuyor kilo çok iyi yemekte sorun yok sadece çok fazla ağlıyor yardım edin ne yapmam lazım .