Arkadaşlar ağlayarak yazıyorum anne olmak bu dünyanın en Zor şeyiymiş canımdan can ömrümden ömür gitti 23 aylık oğlum bı an da uykudan uyanıp katıla katıla hıçkıra hıçkıra kendini Sıka Sıka öyle Bir ağladı ki ne yaptıysak susturamadik ellerimde kıvrım kıvrım kıvranırken nefesim kesildi düşünün o sırada korkudan eşimle birimize girdik üstünü giy diye bağırıyormus bana arabaya gezdirelim diye ama o an algılarım kapandı "biz nasıl işin içine düştük"diye bağırırken buldum kendimi akşam balık yedi o bı şey yaptı sandım memeyi bırakalı da 20 gün oluyor normalde memeyle sakinleştiriridim bacaklarım.hala tir tır titriyor ya yine aynı olursa diye ödüm kopuyor nolur bizim için dua edin 😭😭😭😭 Neden böyle oldu diye düşünmekten kafayı yiycem