sebur
nurrd
bestos
Kız dokuz aya kadar asla ağzını açmadı çay kaşığıyla bile besleniyordu doktora gittim dedim hocam böyle böyle ben şikayet ettim artık yani, doktor dedi ki günde ne kadar anne sütü içiyor dedim 1 litre ben biberonla besledigim için ne kadar içtigini biliyorum, doktor dedi ki aç bırakacaksın. Dört yüze beş yüze kadar düşüreceksin dedi o sütü düşürdüm ilk üç gün hala reddetmeye başladı artık aç uyuyordu gece uyanıyordu defalarca uyanmazdı bir de hiç, üçüncü günden sonra akşam çorbasını içti mesela bir kase ben ilk defa görünce şok oldum, sonra öğlen yaptığım yemeklerden yemeye başladı, yoğurt sevmez mesela meyveli yoğurt yedi ilk defa, son bir haftadır falan da kahvaltı yapmaya başladı yani çözüm aç bırakmakta defalarca yememek için ağlayıp biberon için ağladı pes etmedim en sonunda ek gıdayı kabullendi bir ay boyunca sadece %70ek gıda %30 anne sütü şeklinde ilerliyoruz, ve bu şekilde 300 gram almış. Bir çay kaşığı bile yemeyen bir çocuktu emziren anneler emzirmeyi çok azaltsın yani günde beş kere emiyorsa bebek ikiye üçe düşürürsün ilk bir hafta çok zorluk yaşarsınız ama sonradan kuzu gibi ağzını açıyorlar